Obchodní podmínky
1.Objednávka
Po zaregistrování objednávky bude kupujícímu odesláno e-mailem její potvrzení. Objednávky jsou prostřednictvím e-mailu ověřovány, aby nedošlo k případnému falešnému objednání na adresu kupujícího.
Objednávka je závazná.
Pokud není uvedeno jinak, veškeré ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH
2.Zrušení objednávky
V případě, že bude mít kupující z jakýchkoliv důvodů zájem o stornovaní objednávky, může s tímto požadavkem kontaktovat provozovatele eshopu emailem na admin@hcmb.cz do 24 hodin od odeslání objednávky!
V případě, že bude objednávka zrušena ze strany HC Moravské Budějovice 2005, bude kupující na tuto skutečnost upozorněn e-mailovou zprávou odeslanou na adresu, kterou kupující zadal během objednávky.
3.Expediční a dodací lhůta
V případě, že požadované zboží nebude vyexpedováno podle stanovených expedičních lhůt, bude kupující na tuto skutečnost ihned upozorněn informačním e-mailem (telefonicky) a bude mu navrhnuto náhradní řešení dodávky (objednávky).
Dodací lhůta zboží je 10 pracovních dní, u dresů 21 dní.
Je nutné, aby kupující v objednávce uvedl přesnou adresu bydliště včetně telefonního čísla.
Při dodání zboží do zahraničí je vždy vyžadována platba předem. Cena poštovného v tomto případě závisí na cílové destinaci.
Při výrobě zboží na zakázku (zejména dresů s vlastním jménem a číslem) vyžadujeme platbu předem!
Ceník přepravních nákladů, včetně balného a poštovného: Česká Pošta 120,-Kč
Osobní odběr 0,- Kč
Osobní odběr je během domácích zápasů HC Moravské Budějovice 2005 na pokladně! Termín zápasu kdy zboží bude připraveno k odběru bude upřesněn emailem! Jiný termín předání pouze po předchozí domluvě pomocí emailu na eshop@hcmb.cz!
4.Platby za zboží
Součástí zásilky je vždy i faktura přiložená ke zboží. V případě nepřevzetí zásilky kupujícím si HC Moravské Budějovice 2005 vyhrazuje právo požadovat po kupujícím úhradu nákladů spojených s vyřízením objednávky, balného a dopravy.
V ceně samotného zboží není započteno přepravné a balné.
V případě dodání otevřené zásilky nebo zásilky s poškozeným obalem je kupující oprávněn zásilku nepřevzít a reklamovat ji přímo u zástupce České Pošty.